Sluiten

Categorieën

Filters

      Levering & Retouren

      Bedenktijd/retour

      Bij Randz heb je een herroepingstermijn van 30 dagen (de termijn waarin je je artikel als retour mag aanmelden in je account). Die termijn gaat in op de dag dat jij de dienst afsluit of het artikel ontvangt. Zodra je je retour hebt aangemeld, heb je 14 dagen om het pakket in te leveren.

      Binnen de retourtermijn mag je je bestelde artikel redelijkerwijs uitproberen om te weten of het naar behoren werkt en of je er blij mee bent. Net zoals dat je kleding en schoenen past in een winkel, mag je een artikel dat je via een website bestelt, testen om te kijken of het bevalt en of het voldoet aan je eisen. Verder mag je het artikel kosteloos retourneren. Je mag het artikel niet volledig in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt.

      Product ruilen?

      Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

      Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

      Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

      Levertijd

      Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 21:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

      Waar is mijn pakket gebleven?

      Klik hier om uw pakket te volgen.

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »